עיסאווי פריג - N12 - גורם בכיר: אם יהיו הרוגים / טבח כפר קאסם יזכה להכרה רשמית של המדינה, לא אנוח עד שזה יקרה

השר עיסאווי פריג' ממרצ, יליד כפר קאסם וחבר הממשלה, תקף בחריפות את חברי המשותפת: 2 päivää sitten · (עיסאווי פריג' צורח על חברת הרשימה המשותפת). באנו להשאיר את תוכנית 2 המדינות על השולחן אתם מנצלים את הכאב שלנו בשביל כמה קולות. מרגיש טוב אבל עצוב אחרי המהומה במליאה בין השר מטעם מרצ לחברי הרשימה המשותפת שגרמה להיות להתפנות למרפאת הכנסת, פריג' כותב:

אתם רוצים לעשות פוליטיקה מהאבל. חיפוש מתק×
חיפוש מתק×"ם ×'×—×'רי ×"כנסת ×"â€"20 from fs.knesset.gov.il
2 päivää sitten · במהלך הדיון, השר עיסאווי פריג' (מרצ), יליד כפר קאסם וחבר הממשלה, תקף בחריפות את חברי המשותפת: טבח כפר קאסם יזכה להכרה רשמית של המדינה, לא אנוח עד שזה יקרה אתם רוצים לעשות פוליטיקה מהאבל. מרגיש טוב אבל עצוב אחרי המהומה במליאה בין השר מטעם מרצ לחברי הרשימה המשותפת שגרמה להיות להתפנות למרפאת הכנסת, פריג' כותב: 2 päivää sitten · (עיסאווי פריג' צורח על חברת הרשימה המשותפת). אתם רוצים לעשות פוליטיקה מהאבל. לפני זמן קצר במהלך דיון על חוק כפר קאסם עלה פריג' לנאום וצעק: באנו להשאיר את תוכנית 2 המדינות על השולחן 21:23 כ״ח בתשרי תשפ״ב 04.10.2021 אסתי פלד no comments on השר עיסאווי פריג':

2 päivää sitten · במהלך הדיון, השר עיסאווי פריג' (מרצ), יליד כפר קאסם וחבר הממשלה, תקף בחריפות את חברי המשותפת:

טבח כפר קאסם יזכה להכרה רשמית של המדינה, לא אנוח עד שזה יקרה אתם רוצים לעשות פוליטיקה מהאבל. השר עיסאווי פריג' ממרצ, יליד כפר קאסם וחבר הממשלה, תקף בחריפות את חברי המשותפת: באנו להשאיר את תוכנית 2 המדינות על השולחן 21:23 כ״ח בתשרי תשפ״ב 04.10.2021 אסתי פלד no comments on השר עיסאווי פריג': כבן כפר קאסם ובן למשפחה שכולה אני מבקש ממך, עזבי … אתם סוחרים ברגשות של הערבים. 2 päivää sitten · עיסאווי פריג' מגיב לסערה: 2 päivää sitten · במהלך הדיון, השר עיסאווי פריג' (מרצ), יליד כפר קאסם וחבר הממשלה, תקף בחריפות את חברי המשותפת: אתם מנצלים את הכאב שלנו בשביל כמה קולות. באנו להשאיר את תוכנית 2 המדינות על השולחן אתם רוצים לעשות פוליטיקה מהאבל. אתם סוחרים ברגשות של הערבים. מרגיש טוב אבל עצוב אחרי המהומה במליאה בין השר מטעם מרצ לחברי הרשימה המשותפת שגרמה להיות להתפנות למרפאת הכנסת, פריג' כותב:

אתם סוחרים ברגשות של הערבים. השר עיסאווי פריג׳ התפוצץ על הרשימה המשותפת מהומה במליאת הכנסת אחר הצהריים (רביעי) בדיון על הצעת החוק להנצחת אירועי כפר קאסם. לפני זמן קצר במהלך דיון על חוק כפר קאסם עלה פריג' לנאום וצעק: אתם רוצים לעשות פוליטיקה מהאבל. אתם מנצלים את הכאב שלנו בשביל כמה קולות.

מרגיש טוב אבל עצוב אחרי המהומה במליאה בין השר מטעם מרצ לחברי הרשימה המשותפת שגרמה להיות להתפנות למרפאת הכנסת, פריג' כותב: אייל ×'רקו×'×™×¥' תו×'×¢ את נועם פתחי
אייל ×'רקו×'×™×¥' תו×'×¢ את נועם פתחי from img.ice.co.il
השר עיסאווי פריג' ממרצ, יליד כפר קאסם וחבר הממשלה, תקף בחריפות את חברי המשותפת: כבן כפר קאסם ובן למשפחה שכולה אני מבקש ממך, עזבי … אתם סוחרים ברגשות של הערבים. 2 päivää sitten · (עיסאווי פריג' צורח על חברת הרשימה המשותפת). אתם מנצלים את הכאב שלנו בשביל כמה קולות. באנו להשאיר את תוכנית 2 המדינות על השולחן 21:23 כ״ח בתשרי תשפ״ב 04.10.2021 אסתי פלד no comments on השר עיסאווי פריג': באנו להשאיר את תוכנית 2 המדינות על השולחן טבח כפר קאסם יזכה להכרה רשמית של המדינה, לא אנוח עד שזה יקרה

אתם רוצים לעשות פוליטיקה מהאבל.

2 päivää sitten · במהלך הדיון, השר עיסאווי פריג' (מרצ), יליד כפר קאסם וחבר הממשלה, תקף בחריפות את חברי המשותפת: אתם מנצלים את הכאב שלנו בשביל כמה קולות. אתם סוחרים ברגשות של הערבים. 2 päivää sitten · עיסאווי פריג' מגיב לסערה: כבן כפר קאסם ובן למשפחה שכולה אני מבקש ממך, עזבי … מרגיש טוב אבל עצוב אחרי המהומה במליאה בין השר מטעם מרצ לחברי הרשימה המשותפת שגרמה להיות להתפנות למרפאת הכנסת, פריג' כותב: השר עיסאווי פריג' ממרצ, יליד כפר קאסם וחבר הממשלה, תקף בחריפות את חברי המשותפת: לפני זמן קצר במהלך דיון על חוק כפר קאסם עלה פריג' לנאום וצעק: 2 päivää sitten · (עיסאווי פריג' צורח על חברת הרשימה המשותפת). טבח כפר קאסם יזכה להכרה רשמית של המדינה, לא אנוח עד שזה יקרה באנו להשאיר את תוכנית 2 המדינות על השולחן 21:23 כ״ח בתשרי תשפ״ב 04.10.2021 אסתי פלד no comments on השר עיסאווי פריג': אתם רוצים לעשות פוליטיקה מהאבל. אתם סוחרים ברגשות של הערבים.

כבן כפר קאסם ובן למשפחה שכולה אני מבקש ממך, עזבי … טבח כפר קאסם יזכה להכרה רשמית של המדינה, לא אנוח עד שזה יקרה לפני זמן קצר במהלך דיון על חוק כפר קאסם עלה פריג' לנאום וצעק: אתם מנצלים את הכאב שלנו בשביל כמה קולות. מרגיש טוב אבל עצוב אחרי המהומה במליאה בין השר מטעם מרצ לחברי הרשימה המשותפת שגרמה להיות להתפנות למרפאת הכנסת, פריג' כותב:

2 päivää sitten · במהלך הדיון, השר עיסאווי פריג' (מרצ), יליד כפר קאסם וחבר הממשלה, תקף בחריפות את חברי המשותפת: 103FM - מרצ
103FM - מרצ from 103fm.maariv.co.il
לפני זמן קצר במהלך דיון על חוק כפר קאסם עלה פריג' לנאום וצעק: אתם סוחרים ברגשות של הערבים. השר עיסאווי פריג' ממרצ, יליד כפר קאסם וחבר הממשלה, תקף בחריפות את חברי המשותפת: אתם מנצלים את הכאב שלנו בשביל כמה קולות. באנו להשאיר את תוכנית 2 המדינות על השולחן 2 päivää sitten · (עיסאווי פריג' צורח על חברת הרשימה המשותפת). באנו להשאיר את תוכנית 2 המדינות על השולחן 21:23 כ״ח בתשרי תשפ״ב 04.10.2021 אסתי פלד no comments on השר עיסאווי פריג': 2 päivää sitten · במהלך הדיון, השר עיסאווי פריג' (מרצ), יליד כפר קאסם וחבר הממשלה, תקף בחריפות את חברי המשותפת:

אתם רוצים לעשות פוליטיקה מהאבל.

2 päivää sitten · עיסאווי פריג' מגיב לסערה: אתם רוצים לעשות פוליטיקה מהאבל. טבח כפר קאסם יזכה להכרה רשמית של המדינה, לא אנוח עד שזה יקרה כבן כפר קאסם ובן למשפחה שכולה אני מבקש ממך, עזבי … 2 päivää sitten · (עיסאווי פריג' צורח על חברת הרשימה המשותפת). מרגיש טוב אבל עצוב אחרי המהומה במליאה בין השר מטעם מרצ לחברי הרשימה המשותפת שגרמה להיות להתפנות למרפאת הכנסת, פריג' כותב: אתם מנצלים את הכאב שלנו בשביל כמה קולות. השר עיסאווי פריג׳ התפוצץ על הרשימה המשותפת מהומה במליאת הכנסת אחר הצהריים (רביעי) בדיון על הצעת החוק להנצחת אירועי כפר קאסם. באנו להשאיר את תוכנית 2 המדינות על השולחן 21:23 כ״ח בתשרי תשפ״ב 04.10.2021 אסתי פלד no comments on השר עיסאווי פריג': אתם רוצים לעשות פוליטיקה מהאבל. באנו להשאיר את תוכנית 2 המדינות על השולחן לפני זמן קצר במהלך דיון על חוק כפר קאסם עלה פריג' לנאום וצעק: השר עיסאווי פריג' ממרצ, יליד כפר קאסם וחבר הממשלה, תקף בחריפות את חברי המשותפת:

עיסאווי פריג - N12 - ×'ורם ×'כיר: אם ×™×"יו ×"רו×'ים / טבח כפר קאסם יזכה להכרה רשמית של המדינה, לא אנוח עד שזה יקרה. 2 päivää sitten · עיסאווי פריג' מגיב לסערה: באנו להשאיר את תוכנית 2 המדינות על השולחן אתם מנצלים את הכאב שלנו בשביל כמה קולות. אתם רוצים לעשות פוליטיקה מהאבל. כבן כפר קאסם ובן למשפחה שכולה אני מבקש ממך, עזבי …